خبرنامهٔ شمارهٔ ۴۷


خبرنامهٔ سایت محمدجعفر مصفا



newsletter47.jpg




+ وب‌سایت محمدجعفر مصفا با طرح و محتوای جدید راه‌اندازی شده است:

   دورهٔ کامل جلسات سخنرانی، همایش‌ها، پرسش‌پاسخ‌ها، مصاحبه و گفتگو‌ها، بعلاوهٔ چند دوره فیلم کامل جلسات و همایش‌ها از جمله محتوای جدید وب‌سایت محمدجعفر مصفا است.

   با مراجعه به صفحهٔ "نقشهٔ سایت" از تمامی این صفحات مطلع می‌شوید و می‌توانید با مراجعه به هر صفحه، از مطالب و محتوای آنها استفاده کنید.

   همچنین باطلاع می‌رساند مجموعه‌ای که در حال حاضر بروی وب‌سایت قرار گرفته است، شامل تمامی فایل‌های صوتی (دوره‌های کامل) سخنرانی‌ها و مصاحبه‌ها، جلسات خودشناسی و دیگر آثار صوتی محمدجعفر مصفاست. می‌توانید این مجموعه را بطور رایگان از وب‌سایت دانلود نموده یا DVD مخصوص سایت را سفارش دهید تا برای شما پست گردد.

از جمله اضافات جدید:









و ...


   همچنین تمامی محتوای صوتی تصویری سایت علاوه بر لینک‌های مستقیم در هر صفحه، بر روی سه آرشیو بزرگ صوتی تصویری قرار داده شده است. بدین ترتیب چنانچه برای دانلود فایلی مشکل داشتید، می‌توانید از هر یک از این سه آرشیو بزرگ استفاده نمائید:















   فهرست کامل صفحات سایت را با کلیک بروی اینجـا می‌توانید مشاهده نمائید. همچنین تازه‌ها و اخبار جدید دربارهٔ برگزاری جلسات و انتشار هر کتاب، مقاله یا وبلاگ محمدجعفر مصفا را همیشه با کلیک بروی صفحهٔ تازه‌های سایت (گوشهٔ سمت چپ تمامی صفحات سایت) می‌توانید بخوانید:

 

   همچنین باطلاع می‌رساند بزودی جدیدترین پرسش‌پاسخ و گفتگوی انجام‌شده با محمدجعفر مصفا بصورت صوتی بروی سایت منتشر خواهد شد و از طریق همین خبرنامه به اطلاع اعضاء خواهد رسید. چنانچه شما نیز پس از خواندن آثار محمدجعفر مصفا سئوال یا سخنی با وی دارید، از طریق صفحهٔ "پرسش‌پاسخ" می‌توانید ارسال نمائید تا با ایشان مطرح نمائیم و پاسختان را با صدای وی بروی سایت بشنوید.


شادکام باشید.


   + برای اطمینان از دریافت خبرنامه‌های سایت محمدجعفر مصفا، لازم است ایمیل Mossaffa@Gmail.com را به بخش Contacts سرویس ایمیل خود Add نمایید.

هیچ نظری موجود نیست: